Telefon: +40 21 4106000
+40 744 276515

"Never Stop Learning!"
Anthony J. D'Angelo

Tip curs Locație Dată Preț    
ITIL® 4 Create, Deliver and Support Online 13 mai 2024 6.800 Rezervă
ITIL® 4 Foundation Online 20 mai 2024 5.100 Rezervă
ITIL® 4 Foundation Online 05 iun. 2024 5.100 Rezervă
ITIL® 4 Foundation Online 12 iun. 2024 5.100 Rezervă
ITIL® 4 Drive Stakeholder Value Online 17 iun. 2024 6.800 Rezervă
Locuri disponibile: [0-2]   [3-5] [6-MAX]
Prețurile sunt în RON fără TVA.

ITIL® Service Design SD

Logo ITIL

Certificare : ITIL® SD Lifecycle
Durata : 4 zile
Metoda de livrare : In clasa
Credite: 3 Credite catre ITIL® Expert
Limba de predare : Romana / Engleza
Pret : 4900 RON plus TVA incl examen


 

Descrierea cursului:

Aceste 4 zile de curs prezinta in detaliu concepte generale, procese, politici si metode asociate cu faza Service Design a ciclului de viata a serviciilor. Cursul acopera managementul si controlul activitatilor si tehnicilor din faza Service Design, dar nu in detalii pentru fiecare proces de suport. Acest curs este construit in jurul unui studiu de caz dinamic pentru a invata disciplinele de baza ale ITIL best practice si pozitioneaza studentii pentru a absolvi cu succes examenul asociat.

Audienta:

Cursul Service Design Lifecycle este de interes pentru:

  • Persoane ce au certificatul ITIL v3 Foundation (sau ITIL v2 Foundation + Certificatul v3 Foundation Bridge) ce doresc sa urmeze nivelele intermediate sau avansate ale certificarii ITIL.
  • Persoane ce necesita intelegerea fazei ITIL Service Design din ITIL core lifecycle si cum poate fi implementata pentru a imbunatati calitatea serviciilor IT dintr-o organizatie.
  • Profesionisti IT ce lucreaza sau sunt la inceput in mediul Service Design si necesita intelegere detaliata a conceptelor, proceselor, functiilor si activitatilor implicate.
  • Persoane ce doresc sa se certifice ITIL Expert in IT Service Management pentru care aceasta calificare este unul din modulele din preconditii
  • Persoane ce doresc sa se certifice ITIL Master in IT Service Management pentru care ITIL Expert este o preconditie
  • Un rol tipic include(dar nu este restrictiv): CIO, CTO, manageri, supervisori, team leaders, designeri, arhitecti, planneri, consultanti IT, manageri de audit IT, manageri de securitate IT si traineri ITSM.

Obiectivele cursului:

La sfarsitul acestui curs, studentul va capata cunostinte in:

  • Intelegerea Service Management ca si Practica si principiilor si obiectivelor Service Design
  • Intelegerea modului cum toate procesele Service Design interactioneaza cu alte procese din alte faze ale Service Lifecycle
  • Subprocese, activitati, metode si functii utilizate in fiecare proces din Service Design
  • Roluri si responsabilitati in Service Design si activitatiile si functiile pentru a atinge excelenta operationala
  • Cum se masoara performanta in Service Design
  • Intelegerea tehnologiei si necesitatilor de implementare in suportul Service Design
  • Piedicile, factorii critici de succes si riscurile din Service Design

Logistica cursului:

  • Un maxim de 18 studenti pot urma acest curs cu 1 instructor
  • Sala de clasa aranjata in format U-shaped
  • Whiteboard, flipchart, proiector
  • Numere certificatelor ITIL anterioare sunt necesare a fi furnizate inainte de curs
  • Cursul ruleaza 08:00 – 17:00 in fiecare zi - examenul poate fi programat de la 15:30 la 17:00 in ultima zi

Preconditii:

Candidatii pentru acest curs trebuie:

  • Sa detina un certificat ITIL v3 Foundation sau ITIL v2 Foundation + v3 Foundation Bridge Certificate
  • Nu exista o minima cerinta dar cunostinte IT de baza si aproximativ 2 ani experienta IT experience sunt foarte recomandate

Pregatire in avans:

Este recomandabil ca studentii sa efectueze 21 de ore de pregatire personala, revizuind syllabus-ul si cartea de Service Design pentru pregatirea de examen

Activitati in curs:

  • 2-3 ore tema pentru acasa, sunt necesare pentru pregatirea de examen
  • Prezentari in clasa.
  • Lucru individual sau in echipe.
  • Sesiuni pregatitioare de examen

Inclus in curs:

  • Studentii primesc o copie a materialelor prezentate in clasa, simulari de examen, studiu de caz, tema pentru acasa.
  • Examen acreditat PeopleCert
  • Certificat in format electronic
  • Cartile ITIL best practice sunt disponibile contra cost in format electronic .pdf, carti tiparite sau versiune online
  • Masa, pauze de cafea

Despre examinare:

  • Examenul ITIL® este acreditat PeopleCert
  • Administrarea examenului este responsabilitatea PeopleCert
  • ITAcademy inlesneste logistic administrarea examenului
  • Evidente ale certificatului ITIL v3 Foundation sau ITIL v2 Foundation + v3 Foundation Bridge Certificate si terminarea cursului Service Design Lifecycle la un Accredited Training Provider este necesara pentru a sustine examenul
  • Syllabus poate fi descarcat de la: http://www.itil-officialsite.com/Qualifications/ITILQualificationScheme.aspx
  • Acest examen este cu cartea inchisa cu (8) intrebari de tip multiple choice, bazate pe scenariu, marcate ponderat.
  • Examenul dureaza 90 minute pentru toti candidatii (candidatii care sustin examenul in alta limba decat in limba materna au maxim 120 si le este permis utilizarea unui dictionar)
  • Fiecare intrebare are 4 optiuni posibile de raspuns, una valoreaza 5 puncte, una 3 puncte, una 1 punct, si una care este distracter si nu valoreaza nici un punct.
  • Pass score este minim 4 raspunsuri corecte si un scor combinat de 28/40 sau 70%
  • Pentru Distinctie, pass score este sub evaluare

Credite:

  • La promovarea cu succes a examenului ITIL Service Design Lifecycle, studentul va primi recunoasterea a 3 credite in shema de calificare ITIL

 

 
 
 

© Copyright 2011. Toate drepturile aparțin firmei IT Professionals.

PRINCE2® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. ITIL® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. M_o_R® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. P3O® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. P3M3® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. MSP® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. MoP® is a Trade Mark of the AXELOS Limited. Agile Project Management is a trade mark of The APM Group Limited. Change Management is a trade mark of The APM Group Limited. APMG-International OBASHI is a trade mark of The APM Group Limited and Cassini. Change Analyst is a trade mark of The APM Group Limited. Problem Analyst is a trade mark of The APM Group Limited. Service Level Analyst is a trade mark of The APM Group Limited. The Swirl Device logo is a trade mark of The APM Group Limited. The Swirl logo™ is a Trade Mark of the AXELOS Limited. COBIT® is a registered trademark of ISACA in United States and other countries. CISA®, CISM®, CGEIT®, CRISC™, the CISA logo, the CISM logo, and the ISACA logo are trademarks, service marks, or registered trademarks or service marks of Information Systems Audit and Controls Association in United States and certain other countries. CISSP® and SSCP® certification mark is federally registered and owned by the International Information Systems Security Certification Consortium, Inc. PMP®, PMP-ACP®, PMP-RMP®, PMBOK®, CAPM®, PM Network® and PMI® are marks of the Project Management Institute, Inc. IIBA®, the IIBA® logo, CBAP® ,BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® are registered trademarks owned by International Institute of Business Analysis.