Telefon: +40 21 4106000
+40 744 276515

"Never Stop Learning!"
Anthony J. D'Angelo

Tip curs Locație Dată Preț    
ITIL® 4 Create, Deliver and Support Online 13 mai 2024 6.800 Rezervă
ITIL® 4 Foundation Online 20 mai 2024 5.100 Rezervă
ITIL® 4 Foundation Online 05 iun. 2024 5.100 Rezervă
ITIL® 4 Foundation Online 12 iun. 2024 5.100 Rezervă
ITIL® 4 Drive Stakeholder Value Online 17 iun. 2024 6.800 Rezervă
Locuri disponibile: [0-2]   [3-5] [6-MAX]
Prețurile sunt în RON fără TVA.

ITIL® Managing Across the Lifecycle MALC

Logo ITIL

Certificare : ITIL® Managing Across the Lifecycle MALC
Durata : 5 zile 
Metoda de livrare: in clasa 
Credite: 5 Credite pentru ITIL® Expert
Limba : Romana / Engleza
PDU : 35 PDU's
Pret : 6500 RON plus TVA incl exam



 

Descrierea cursului:

Cursul ITIL Managing Across the Lifecycle este modulul final a programei de cursuri intermediate ITIL Service Lifecycle si/sau ITIL Service Capability care conduc catre calificarea de ITIL Expert in IT Service Management. Acest curs, MALC, cu programa mixta de predare si pregatire personala aprofundeaza participantii in conceptele continutului publicatiilor ITIL, cu focalizare in obiectivele de business, management si supervisory, procese, functii si activitati, si pe interfetele si interactiunile dintre procesele acoperite de Service Lifecycle. Acest curs este proiectat a se desfasura prin utilizarea unui scenariu atractiv pentru a invata disciplinele principale ale ITIL, buna practica si pozitioneaza studentii pentru a avea succes la examenul asociat cu acest curs.

Audienta:

Cursul de MALC este de interes pentru:

  • Persoane ce necesita o intelegere la nivel de business si management level a ITIL core Lifecycle si/sau Capability si cum se implementeaza pentru a imbunatati calitatea serviciilor IT intr-o organizatie.
  • Persoane ce doresc sa se certifice ITIL Expert in IT Service Management pentru care aceasta calificare este unul din modulele din preconditii
  • Persoane ce doresc sa se certifice ITIL Master in IT Service Management pentru care ITIL Expert este o preconditie
  • Un rol tipic include(dar nu este restrictiv): CIO, CTO, manageri, supervisori, team leaders, designeri, arhitecti, planneri, consultanti IT, manageri de audit IT, manageri de securitate IT si traineri ITSM

Obiectivele cursului

  • Introducere in probleme de business si manageriale de IT Service Management 
  • Managementul planificarii si implementarii IT Service Management
  • Managementul schimbarii strategice
  • Risk management
  • Intelegerea piedicilor organizationale 
  • Service assessment
  • Intelegerea standardelor din industrie, complementare ITIL

Logistica cursului:

  • Un maxim de 18 studenti pot urma acest curs cu 1 instructor
  • Sala de clasa aranjata in format U-shaped
  • Whiteboard, flipchart, proiector
  • Numerele certificatelor ITIL anterioare sunt necesare a fi furnizate inainte de curs
  • Cursul ruleaza 08:00 – 17:00 in fiecare zi - examenul poate fi programat de la 15:30 la 17:00 in ultima zi

Preconditii:

Candidatii pentru acest curs trebuie:

  • Sa detina un certificat ITIL v3 Foundation sau ITIL v2 Foundation + v3 Foundation Bridge Certificate
  • Nu exista o minima cerinta dar cunostinte IT de baza si aproximativ 2 pana la 4 ani experienta IT experience sunt foarte recomandate
  • Este deasemeni puternic recomandat:
    • Sa demonstreze familiaritate cu terminologia IT si intelegerea contextului managementului operational de suport si analiza in mediul lor de business
    • Sa aiba experienta manageriala directa in mediul unui provider de servicii

Pregatire in avans:

Este recomandabil ca studentii sa efectueze 28 de ore de pregatire personala, revizuind syllabus-ul si toate cele 5 carti ITIL core pentru pregatirea de examen

Activitati in curs:

  • 2-3 ore tema pentru acasa, sunt necesare pentru pregatirea de examen
  • Prezentari in clasa.
  • Lucru individual sau in echipe.
  • Sesiuni pregatitioare de examen

Inclus in curs:

  • Studentii primesc o copie a materialelor prezentate in clasa, simulari de examen, studiu de caz, tema pentru acasa.
  • Examen acreditat PeopleCert
  • Certificat in format electronic
  • Cartile ITIL best practice sunt disponibile contra cost in format electronic .pdf, carti tiparite sau versiune online
  • Masa, pauze de cafea

Despre examinare:

  • Examenul ITIL® este acreditat PeopleCert
  • Administrarea examenului este responsabilitatea PeopleCert
  • ITAcademy inlesneste logistic administrarea examenului
  • Evidente ale certificatului ITIL v3 Foundation sau ITIL v2 Foundation + v3 Foundation Bridge Certificate si minim 15 credite (un total de cel putin 17 credite) dintr-o selectie echilibrata a calificarilor de ITIL Service Lifecycle sau Service Capability, si completarea unui curs de MALC la un provider de training acreditat (ATO) este necesar pentru a fi admis in examen
  • Syllabus poate fi descarcat de la: http://www.itil-officialsite.com/Qualifications/ITILQualificationScheme.aspx
  • Acest examen este cu cartea inchisa cu (10) intrebari de tip multiple choice, bazate pe scenariu, marcate ponderat.
  • Examenul dureaza 120 minute pentru toti candidatii (candidatii care sustin examenul in alta limba decat in limba materna au maxim 150 si le este permis utilizarea unui dictionar)
  • Fiecare intrebare are 4 optiuni posibile de raspuns, una valoreaza 5 puncte, una 3 puncte, una 1 punct, si una care este distracter si nu valoreaza nici un punct.
  • Pass score este minim 35/50 sau 70%
  • Pentru Distinctie, pass score este sub evaluare
Credite:
  • La promovarea cu succes a examenului ITIL MALC, studentul va primi recunoasterea a 5 credite in shema de calificare ITIL

 

 

 
 

© Copyright 2011. Toate drepturile aparțin firmei IT Professionals.

PRINCE2® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. ITIL® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. M_o_R® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. P3O® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. P3M3® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. MSP® is a Registered Trade Mark of the AXELOS Limited. MoP® is a Trade Mark of the AXELOS Limited. Agile Project Management is a trade mark of The APM Group Limited. Change Management is a trade mark of The APM Group Limited. APMG-International OBASHI is a trade mark of The APM Group Limited and Cassini. Change Analyst is a trade mark of The APM Group Limited. Problem Analyst is a trade mark of The APM Group Limited. Service Level Analyst is a trade mark of The APM Group Limited. The Swirl Device logo is a trade mark of The APM Group Limited. The Swirl logo™ is a Trade Mark of the AXELOS Limited. COBIT® is a registered trademark of ISACA in United States and other countries. CISA®, CISM®, CGEIT®, CRISC™, the CISA logo, the CISM logo, and the ISACA logo are trademarks, service marks, or registered trademarks or service marks of Information Systems Audit and Controls Association in United States and certain other countries. CISSP® and SSCP® certification mark is federally registered and owned by the International Information Systems Security Certification Consortium, Inc. PMP®, PMP-ACP®, PMP-RMP®, PMBOK®, CAPM®, PM Network® and PMI® are marks of the Project Management Institute, Inc. IIBA®, the IIBA® logo, CBAP® ,BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® are registered trademarks owned by International Institute of Business Analysis.